Heb je een vraag over of technisch probleem met een Fysic product? Probeer het volgende:

  • Raadpleeg onze veelgestelde product vragen. Hier staan vragen over het gebruik van een product. 
  • Staat hier geen antwoord op je vraag? Neem contant met ons op. Je kan ook direct mailen service@fysic.nl. We streven er naar om je op werkdagen binnen 12 uur een antwoord te geven. Je kan natuurlijk ook bellen. Dit is mogelijk op werkdagen tussen 8.30 uur tot 1700 uur naar 073-6411355 (lokaal tarief).
  • Blijkt het product onverhoopt defect te zijn, dan bieden we je de volgende mogelijkheden

Aanmelden reparatie

  • Je meldt de reparatie aan via het aanmeldingsformulier. (Hiervoor dien je een winkel account aan te maken)
  • Kies uit het drop-down menu de omschrijving [product werkt niet goed]
  • Probeer de klachtomschrijving zo goed en volledig mogelijk te omschrijven in het veld [opmerkingen], dit bespoedigt de afhandeling.
  • Stuur het product niet op - wacht eerst op onze reactie!
  • Tijdens het reparatietraject wordt je per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang.
  • Deze e-mail kan in de spambox of ongewenste e-mail terecht komen, controleer deze als je een vraag hebt over de status van je reparatie. 

De kosten van een reparatie


Als het defect binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn valt, wordt het product kosteloos gerepareerd.
Stuur altijd een kopie van het aankoopbewijs mee om aanspraak te maken op garantie.
Als blijkt dat de schade buiten de garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht.

Minder dan € 30,- (incl BTW)
De reparatieprocedure gaat automatisch van start. Bij de retourzending van het repareerde product ontvangt je een factuur met de kosten.

Meer dan €30,- (incl BTW)
Voordat de reparatieprocedure van start gaat, ontvang je hierover bericht. Je hebt de mogelijkheid om akkoord te gaan met de reparatie. Bij de retourzending van het gerepareerde product ontvang je een factuur met de kosten. Je kunt er ook voor kiezen om het product ongerepareerd retour te laten zenden. Dit kost € 11,50 (incl BTW).

Niet bij ons aangeschaft?

Is je product niet bij ons gekocht? Geen enkel probleem, we helpen graag. Je kan je product bij ons aanmelden voor een garantie en/of reparatie vraag. Maak een foto van de factuur en upload deze bij je aanvraag. Je kan natuurlijk de PDF van de factuur uploaden.

 
Aan het laden
Aan het laden