Heeft u een incompleet of beschadigt product ontvangen?

Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Mocht u, naar aanleiding van uw bestelling via onze webshop, een defect, beschadigd of incompleet artikel ontvangen hebben, dan zorgen wij graag voor een goede afhandeling hiervan.  

Kies wat uw situatie het best beschrijft:

(a) Mijn product is beschadigd en/of defect geleverd. 

Wat vervelend! Het is belangrijk dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Het product is aangeschaft via fysic.nl
- Binnen 30 werkdagen na ontvangst meldt u de beschadiging of het defect.
- In het geval van een beschadiging ontvangen we graag een foto. 

(b) Mijn product is stuk of werkt niet (meer) goed. Het heeft garantie. 

Het is belangrijk dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:

- Het betreft een Fysic product. (Is uw product niet bij ons gekocht? Maak een foto van de factuur en upload deze, óf de PDF van de factuur, bij je aanvraag.)
- De aanschafdatum is minder dan 2 jaar geleden
- Het is niet gevallen, beschadigd, nat geworden of op een andere manier gebruikt waardoor de garantie komt te vervallen.

Als het defect binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn valt, wordt het product kosteloos gerepareerd. Stuur altijd een kopie van het aankoopbewijs mee om aanspraak te maken op garantie. Als blijkt dat de schade buiten de garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht. Voordat deze kosten gemaakt worden, zullen wij eerst contact met u opnemen.

(c) Ik wil mijn product laten repareren, het heeft geen garantie meer. 

We werken dan via de volgende procedure:

- Zijn de kosten voor reparatie minder dan € 30,- (incl BTW)? De reparatieprocedure gaat automatisch van start. Bij de retourzending van het repareerde product ontvangt u een factuur met de kosten.
- Zijn de kosten voor reparatie meer dan €30,- (incl BTW)? Voordat de reparatieprocedure van start gaat, ontvangt u hierover bericht. U heeft de mogelijkheid om akkoord te gaan met de reparatie. Bij de retourzending van het gerepareerde product ontvangt u een factuur met de kosten. U kunt er ook voor kiezen om het product ongerepareerd retour te laten zenden. Dit kost € 11,50 (incl BTW).

Tijdens het reparatietraject wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Deze e-mail kan in de spambox of ongewenste e-mail terecht komen, controleer deze als u een vraag heeft over de status van je reparatie.

---

Een reparatie aanmelden kan via ons reparatieformulier. Staat uw situatie hier niet bij? Of wilt u eerst advies? Neem contact met ons op. 

Mailen kan naar support@fysic.nl. We streven er naar om u op werkdagen binnen 24 uur een antwoord te geven. U kunt natuurlijk ook bellen. Dit is mogelijk op werkdagen tussen 09:00 uur tot 17.00 uur naar 085 808 1446 (lokaal tarief). Zo helpen we u graag verder.